گزارش تصویری؛ وضعیت روستای امام زاده ابراهیم شفت بعد از آتش سوزی ویرانگر گزارش تصویری؛ وضعیت روستای امام زاده ابراهیم شفت بعد از آتش سوزی ویرانگر
اختصاصی کلانشهر: ارسلان محمدنیا- بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برای چندمین بار طی سالهای گذشته آتش به جان سازه های چوبی روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت افتاد. براثر آتش سوزی که به دلیل اتصال سیم کشی برق یک نانوایی آغاز شد 90 واحد تجاری به طور کامل ...

۲۰۰ هزار تُن گندم  در خوزستان از دست رفت ۲۰۰ هزار تُن گندم در خوزستان از دست رفت
رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: طوفان و بارندگی‌های اخیر که می توان گفت در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.

بازداشت ۴ مرد به اتهام ربودن «یسنا» دختر ۴ ساله کلاله ای در زمین کشاورزی بازداشت ۴ مرد به اتهام ربودن «یسنا» دختر ۴ ساله کلاله ای در زمین کشاورزی
دادستان کلاله واقع از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد و گفت: چهار متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند.

ایران در آستانه ورود به حلقه ۴ کشور برتر تولید مرغ در جهان از این به بعد «مرغ مازاد» نداریم، «مرغ صادراتی» داریم
ایران در آستانه ورود به حلقه ۴ کشور برتر تولید مرغ در جهان
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت که ایران در حال نزدیک شدن به چهار کشور اول تولیدکننده صنعت مرغداری در جهان است و از این دستاورد باید حفاظت کنیم.

پسران فوتبالیستی که دست در دست مادر وارد ورزشگاه شدند قدردانی از مادر با ابتکاری جالب در زمین فوتبال
پسران فوتبالیستی که دست در دست مادر وارد ورزشگاه شدند
کلانشهر: روز جمعه در اسپانیا بزرگداشت «مادران» بود . باشگاه ختافه که در لالیگای اسپانیا حضور دارد طی ابتکاری جالب توجه هنگام بازی روز گذشته با اتلتیکو بیلبائو زمینه ای فراهم کرد تا بازیکنانش به جای روش مرسوم که فوتبالیست‌ها دست در دست کودکان وارد ...

یک فوتی و ۳ مصدوم در حادثه برخورد خودرو با دیوار در رشت یک فوتی و ۳ مصدوم در حادثه برخورد خودرو با دیوار در رشت
کلانشهر: حادثه تصادف و برخورد شدید خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت۲:۳۲ جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.   سریعا تیم عملیات شامل یک دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۳ آتش نشان به محل حادثه واقع ...

سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟ سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت می‌‌کنند و طبق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی  دوره متوسطه دوم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیر دارد.

 پسر عمه‌ام را کشتم چون در موردم بدگویی می‌کرد پسر عمه‌ام را کشتم چون در موردم بدگویی می‌کرد
تحقیقات جنایی درباره یک قتل پس از دو هفته منجر به دستگیری پسری جوان شد که پسرعمه‌اش را به خاطر بدگویی کشته و فرار کرده بود.

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می‌توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه ۱۳ هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.

امسال خاموشی نداریم امسال خاموشی نداریم
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

خبر جدید برای مستاجرها؛ جزییات تازه از سامانه «خودنویس» خبر جدید برای مستاجرها؛ جزییات تازه از سامانه «خودنویس»
معاون وزیر راه وشهرسازی از آغاز بکار نسخه اولیه انعقاد قراردادهای خریدو فروش مسکن در سامانه «خودنویس» از خردادماه خبر دادو گفت: مرم در این سامانه می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز قراردادهای اجاره و خرید و فروش را به صورت رایگان تنظیم و منعقد کنند.

عوامل پشتیبانی گروهک تروریستی جیش العدل در راسک بازداشت شدند عوامل پشتیبانی گروهک تروریستی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور  آمده است که این افراد نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند 

یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک ها در بانه شهید شد یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک ها در بانه شهید شد
فرمانده مرزبانی کردستان گفت: استواریکم جلال اعتماد، که ۲ روز قبل بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد امروز شنبه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می رویم حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می رویم
جنیس حماس اعلام کرد هیأت فلسطینی روز شنبه با «نیت مثبت» و به‌منظور حصول توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا راهی مصر خواهد شد.

بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
اگر بتوانیم مصرف دخانیات را در کشور کنترل کنیم، به طور قطع میزان ابتلا به سرطان نیز حدود یک سوم کاهش می‌یابد.

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی فعال می شود؟ گزارش ناامیدکننده کیکر درباره سردار آزمون؛
گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی فعال می شود؟
نشریه کیکر آلمان نوشت که رم قطعا بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی سردار آزمون را پرداخت نخواهد کرد و لورکوزن نیز برنامه‌ای برای حفظ او ندارد.

بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
بانک مرکزی اعلام کرد: تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

گزارش تصویری؛سلانسر رودبار زیبایی اعجاب انگیز بین زمین و آسمان این تکه ی بهشت مانند گیلان به مراقبت بیشتر گردشگران نیاز دارد
گزارش تصویری؛سلانسر رودبار زیبایی اعجاب انگیز بین زمین و آسمان
اختصاصی کلانشهر: ارسلان محمدنیا- این آدرس نه تنها برای مردم گیلان که بسیاری از گردشگران ایران آشناست؛ شهرستان رودبار، شهر رستم‌آباد، منطقه ییلاقی سلانسر. این ییلاق که حدود 1400متر از سطح دریا ارتفاع دارد از فصل بهار میزبان هزاران گردشگر است. بهارِ سلانسر که پوشیده با ...

نخبه کنکور و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند نخبه کنکور و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن دو نفر براثرمسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری خبر داد.

تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
استاندار گیلان با بیان اینکه افتتاح سد دیورش نقش مهمی در آبرسانی به منطقه دارد، گفت: این سد در حال حاضر ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با افتتاح آن به پنج شهر و ۲۸ روستا با جمیعت ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود‌.

دختر دانش آموزی که به ۳ بیمار جان دوباره بخشید بعد از مرگ مغزی بر اثر حادثه
دختر دانش آموزی که به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمند خبر داد.

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راه‌اندازی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
صحرایی گفت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

ایست قلبی دختر ۲۰ساله لاهیجانی در باشگاه ورزشی تلاش های نافرجام مائده فلاح برای تسکین سردرد با قهوه
ایست قلبی دختر ۲۰ساله لاهیجانی در باشگاه ورزشی
دوازدهم اردیبهشت ماه یکی از ورزشکاران باشگاه به نام مانده فلاح مهدی‌پور در ساعت ۹:۲۷ صبح وارد باشگاه شد و پس از مدت کوتاهی در سالن از حال رفت

پرونده قضایی برای آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می شود دادستان شهرستان شفت:
پرونده قضایی برای آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می شود
دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟ لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
لوکونیشیای واقعی را می توان بر اساس ظاهر ناخن به دو دسته تقسیم کرد: لوکونیشیای کامل که به سفید شدن کامل ناخن اشاره دارد و لوکونیشیای جزئی که در آن بخشی از صفحه ناخن سفید می شود.

تجاوز به زن جوان و تهیه فیلم سیاه برای فرار از بدهی سنگین! تجاوز به زن جوان و تهیه فیلم سیاه برای فرار از بدهی سنگین!
زنی مدعی شد مرد بدهکار برای اینکه پول او را پس ندهد به وی تجاوز کرد و فیلم سیاه گرفت.

هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی از ۱۷ بهمن ماه به مدت سه ماه آغاز شد که اکنون تنها هفت روز تا پایان این طرح باقی مانده که هنوز دولت برنامه جدید خود را برای ادامه طرح یاد شده، اعلام نکرده است.

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
وزیر کشور گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال کدام هزینه ها سهم دولت است؟
جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
سرانجام با اعلام رسمی وزیر بهداشت، دستورالعمل درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی، شکل اجرایی به خود گرفت.

داماش گیلان ۱-۰ شهر راز شیراز/ پیروزی دراماتیک در روز توقف رقبا داماش گیلان ۱-۰ شهر راز شیراز/ پیروزی دراماتیک در روز توقف رقبا
داماش گیلان در واپسین لحظات برابر شهر راز شیراز به یک پیروزی اقتصادی دست یافت.

هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز
هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
در پی انتشار خبر مسمومیت الکلی ۲۹ نفر از پزشکان در شیراز، یک پزشک  می‌گوید: «خبر نارسایی کلیوی چند تن از مهمانان در این حادثه، صحت ندارد و این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند.»

احتمالا یسنا را دزدیده بودند احتمالا یسنا را دزدیده بودند
دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

باشگاه استقلال پلمپ شد باشگاه استقلال پلمپ شد
مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمپ کنند.

آواربرداری از بقایای حریق شفت فردا آغاز می‌شود آواربرداری از بقایای حریق شفت فردا آغاز می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از آمادگی برای اسکان اضطراری ۶۰ خانوار حادثه دیده در جریان آتش سوزی شهرک امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت: از فردا آواربرداری را آغاز می کنیم.

آن چه علم به تازگی درباره تاثیر قاعدگی بر روان زنان کشف کرده است آن چه علم به تازگی درباره تاثیر قاعدگی بر روان زنان کشف کرده است
نتایح تحقیقات نشان داده که افراد مبتلا به بیماری روانی زمینه‌ای از جمله ۶۰ درصد از زنان مبتلا به اختلالات افسردگی اغلب حین قاعدگی احساس بدتری دارند. نتیجه مطالعه ای که در ماه دسامبر در نشریه امریکایی روانپزشکی منتشر شد نشان می‌دهد که درمانگران، روانپزشکان و متخصصان زنان و زایمان باید به بیماران اطلاعاتی در مورد چگونگی تأثیر قاعدگی بر علائم عاطفی به ویژه خودکشی ارائه دهند.

دستگیری عامل نزاع خیابانی منجر به قتل در رشت دستگیری عامل نزاع خیابانی منجر به قتل در رشت
رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ساله در رشت شد، گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

«یسنا دیدار» دختر ۴ ساله گمشده بعد از ۵ روز پیدا شد «یسنا دیدار» دختر ۴ ساله گمشده بعد از ۵ روز پیدا شد
 یسنا دیدار دختر بچه چهارساله کلاله ای که پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود، صحیح و سالم پیدا شد.